busskenneth är med på nyheterna!

Hej igen. Har varit inne en sväng i stenungsund. Själv för en gång skull men det va faktiskt mysigt att sitta på bryggan och tänka på allt möjligt. Nu är jag bara hemma snabbt, ska bara packa lite sedan åker jag hem till fia för att sedan åka vidare till Elin.
MÅste bara säga en sak, igår så berättade en för mig att busskenneth va med på lokala nyheter jag trodde inte riktigt på det förens nu när jag kollade på tv4 lokala nyheter och ser busskenneth där HAHAHA jag tror jag dör. Jaja nu måste jag skynda mig pusssheeej♥



HAHAHAHAHAHAHA, va ful han är!

Kommentarer
Postat av: Chevalie

Hej, jag ser att du skriver om min bror. Tyvärr så ligger det annat bakom hans beteende än vad många tror på grund av mycket förutfattade meningar. På grund av hans tidigare jobb så fick han en sjukdomsbild vilken påverkade sömnen och mycket annat. Han var inte längre den han var, ser inte utanför sig själv längre. Efter skadan kunde han inte se dagsljuset under lång tid. Detta var länge sedan, och han var i så stort behov av stöd och hjälp att det till slut tog sin attribut på hans närmaste. Nu är han bättre, men han är väldigt känslig och lättpåverkad.



Detta som folk har skrivit att han är pedofil och att han borde skjutas och allt annat av oförstående och okunnighet har tagit allt till en slags häxjakt på min bror.

Busschauförer som agerat äckligt och på personligt plan är bara en bit. En chauför lyfte ett verktyg mot honom och hotade, dessutom drog han sönder hans jackficka. Flera gånger kör vissa chauförer förbi utan att släppa in honom. Nyligen körde densamme igenom stationen utan att stanna för att slippa honom, den som kallar honom för pedofil.



Det märkliga är att han inte är pedofil, har inget brottsligt på sig på någon punkt. Om man tar honom på rätt sätt så blir han som ett lamm. Mycket av vilken bild som framställts i okunskap och oförstånd har bidragit till åsikter som är alldeles sjuka i sig själva.

Innan skadan så var han som vem som helst, nu har allt gått överstyr på grund av "häxjakten".

Detta kan du förstå är något man inte vill säga offentligt, men det har kommit till den punkten där man inte längre kan hålla inne sådant.

Min bror mår mycket dåligt av vissa händelser, som när en vuxen karl med sin familj i närheten kallade min bror för pedofil helt öppet efter att han slog honom i ryggen med en gitarr.



Detta är en sjuk värld, och det blir ännu mer sjukt när vi har människor som beter sig som svin.

2011-05-19 @ 14:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback