Jag är tillbaka...

I bloggen igen! Har laddat upp lite och nu är jag bloggsugen igen så varför inte börja igen? Just nu sitter jag färdig fixad det vill säga har tagit på mig och slängt upp håret i en tofs. Ska snart åka iväg för att köpa färg, ska måla om rummet idag. Skulle egentligen till Liseberg, Men Evelina blev sjuk så det får bli någon annan dag. Ikväll ska vi förhoppningsvis grilla med alla goa tjejer! Vädret är la inte på topp men vi får sitta inne och äta i värsta fall. Nu måste jag rusa, PUSS


Hittade denna goa bilden från i sommras. UNDERBAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jippi!:)

2010-05-16 @ 00:30:09
Postat av: s o f i a

DET ÄR HELT OKEJ ATT UPPDATERA! ;)

2010-05-19 @ 20:07:34
URL: http://engblomsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

duktigt du är på att blogga! =)

2010-05-20 @ 16:09:56
Postat av: Anonym

kom igen nu! :) mer bloggning!

2010-05-25 @ 08:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback