skönhets tips: Kanebo

Tänkte tipsa om den serien jag använder till att rengöra och ta bort sminket med dagligen. Tänkte att det blir lättare att visa i bilder så min mamma fick bli fotograf och det är sällan vi är seriösa, så jag vet inte riktigt hur många bilder jag kan lägga upp utan att göra er mörkrädda. Hehe.
Jag har i några år använt cliniques produkter till detta men kände att jag ville testa någonting nytt. Har inte vågat riktigt innan pga mina allergier och det är få produkter som fungerar. Men denna fungerar faktiskt super bra och jag är jätte glad över att jag testade något nytt! Dock så köpte jag de två sista idag så jag kan inte säga så mkt
om just dom mer om serien i sig vad jag tycker!


Efter det gör jag precis samma sak fast med denna produkten:

Sen kommer de två sista som jag bara har använt när jag tog bilderna och det är ett ansiktisvatten och en lotion:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback