Sandbergs Café

Mitt favorit café om man bortfrån från ett jätte mysigt café i stockholm. Iaf, jag åkte in och mötte upp Evelina vi satte oss och myste UTE på sandbergs.Första gången på året jag sitter ute och fikar underbart! Efter det så mötte vi upp Sofia och några andra. Herregud va jag har saknat henne, jag hade hur mycket som, helst att berätta om ALLT, jag hann knappt prata klart om en sak innan jag började på nästa hehe. Nu är jag hemma och Evelina åkte emd hit en snabbis för hon ska hämta sitt smink hon hade glömt här. Hejdå !



Kommentarer
Postat av: s o f i a

- Aa, också va jag men hann igår då också typ ''ÅH DET HÄR VA FIN''

- Ja, fortsätt...?

- Vart va jag? eheh



.............



- Också sa jag typ att ''KOLLA PÅ DENNA, DET ÄR NÄSTAN EN SÅN SOM DU HAR JU''

- Hade du tänkt fortsätta prata eller...?

- Nej nu har jag glömt vad jag skulle säga



hahahahah xd<3

2010-03-15 @ 18:35:59
URL: http://engblomsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback