okejdå...

jag erkänner, jag har lite svårt att slita mig från bloggen. Det finns ju liksom alltid något att göra när man har tråkigt när man har bloggen. Så jag har bestämmt mig för att fortsätta lite iaf. Nu väntar jag på Evelina, hon har ätit frukost i 1 timma och 20 minuter och hennes ursäkt va : jag hade ju inte ätit någon kvällsmat igår. haha. Vi ska inte göra någonting vi har inte träffats sedan i tisdags och så länge har vi inte varit ifrån varandra sen hon var i thailand. Vilket betyder att vi har hur mycket som helst att berätta och snacka om! Skriver sedan när jag är på min dator och jag har bilder. Puss!

(är på antons dator så hade inga bilder)

Nu måste jag rusa för vi ska hämta Davida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback