grym helg

Hej bloggen. Har haft fullt upp hela helgen så jag har liksom inte haft tid för bloggen men iaf.
Fredag: Majda trodde att hon och jag skulle ha en myskväll för oss själva, men när hon kom fick hon en överraskning. Jag hade planerat hela veckan. Vi hade en överraskningsfest för henne. Så när hon kom innanfördörren så stod tårtan på golvet precis innanför dörren och Evelina Fia och jag började sjunga för henne. Hon blev superglad. Vi åt tårta sjung jätte mkt och senare kom Carl och Tony. Vi spelade lite poker men det blev aldrig något seriöst. Vi slocknade vid 5 fick några timmars sömn och sedan åkte folket hem.








Lördag: Efter detta började jag städa och planera för nästa gryma kväll. Vid halv nio kom folket tillbaka dock var inte Fia eller Majda med. Men Gustav och Lucas va med förutom dom som var med kvällen innan. Anton, Carro och Jerry var också här och förfestade lite. Vi började spela poker och det gick riktigt bra till en början men det slutade med att Gustav vann tyvärr. Sedan chillade vi bara, lyssnade på musik kolalde film och så. Alla sov över här och morgonen därpå åkte gustav hem och Carl och Tony på träning och Evelina och jag sov HELA dagen!






Det var allt för mig hej!

Kommentarer
Postat av: Carl

Rubriken!! :D

2010-03-10 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback