sommarkvällan är det bästa som finns

Hej alla bubbisar, det har varit sjukt vart hela kvällen och jag har haft en super bra kväll med super bra folk med vääääldigt mycket skratt. Nu känns det verkligen som sommar och jag älskar det! Åkte hem i shorts på moppen och jag frös inte ett dugg, helt underbart! När jag kom hem sa mamma som ingenting : Ska du med till Alanya 14 augusti eller. Mitt ända svart va HELL YEEES och så va det bestämmt jag längtar ihjäl mig! Sedan är det en till sak som jag tyvärr inte kan skriva här med som jag ser fram imot ännu mer. Trodde inte denna sommaren kunde bli bättre men here i come!

Just nu planerar jag morgondagen, blir antagligen poolbad med mina bubbisar och sedan förhoppningsvis crossvm som sket sig ikväll! jaja, nu ska jag sluta skriva om helt ointressanta saker och ta och krypa ner under mitt täcke!
JA, JAG VILL KLAPPA DIN CAREHAMSTER VICKE!

Pusspuss, sov så gott!
(imorgon kommer bild på sommar outfiten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback