trött och på dåligt humör

... rubriken äger ju allt. Jag vaknade klockan halv 5 idag, och jag är skit sur. På mig själv, så jag ska inte skylla på någon annan inte. Men man lär sig av sina misstag , eller? hoppas det för i detta kan jag inte se något posetivt. Nog om de.
Evelina var här en syund förut vi sa hejdå och lite så, hon åker till thailand imorgon. Gud va jag kommer sakna henne. Hon ska vara borta i två veckor. Jag överlever. Men vem ska jag ringa och tjöta med i telefon? eller vem ska jag ringa och bara skratta med? vem ska jag ringa och berätta om ja ... du vet . Haha! jaja.

På onsdag åker jag och BÄSTA Fia till stockholm. Fan va kul vi ska ha! super roligt. Nu ska jag inte tjata mer. Får se vad jag hittar på ikväll puss hej!


fina minnen :)

Kommentarer
Postat av: den du vet!

kommer sakna dej sofiaaaa (L)(L)

2010-01-03 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback