stockholm dag 3

Hejsan alla mina vänner och ovänner. Hade tänkt berätta lite om dagen som gått. Den lilla vaknade kvart över åtta, då tyckte han det va dags att stiga upp. Tog på oss och sminkade oss i lugn och ro. Gick ner till tunnelbanan som är 5 min härifrån. Halv tolv va vi inne i stan och gick och satte oss på mitt absoluta favorit café. Synd bara att det ligger i stockholm, Men det är bara att ta! Tog en sväng förbi slottet och fjantade oss. Efter det frös vi så mycket så vi gick till gallerian. Där kollade vi runt i affärer. Träffade även Jerry och Carro. Hittade en del idag också. kvart över 6 var vi hemma igen.

Har precis ätit lite god mat och nu ska vi slänga oss i soffan och se lite på sex and the city filmen. Jag bara älskar den filmen! Får se hur mycket man får se av filmen eftersom en liten busunge är i farten.











puss hej


Kommentarer
Postat av: majdisss

Hej mina vänner och ovänner xD hahah du e sjuk! :D <3

2010-01-08 @ 20:48:14
URL: http://majdaasumic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback