sjukhuset/nya lägenheten

Hej bloggen. Inte ett dugg bättre idag och om det inte blir bättre imorgon får jag nog åka och kolla upp va det är för något. Jag och mamma va iaf en snabbis på apoteket och sedan hälsade vi på morfar i kungälv. Herregud va jag skrattade, den gubben asså! På vägen hem svängde vi förbi lägenheten och sådan tur vi hade. När vi kom dit och skulle kika in genom fönstrerna eftersom vi inte har fått nyckeln ännu så såg vi att dörren var öppen så vi klev in och då va städerskorna där. kollade på de nya tapeterna dom hade satt upp och jag tror detta kommer bli toppen bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mio

vart ligger lägenheten?

2010-01-26 @ 18:13:23
URL: http://miobloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback