nyår

Hade tänkt att berätta om min nyårsafton. Började med att packa ner ALLT jag skulle behöva under kvällen , kläder smink  osv. Mikael körde hem mig till Evelina och vi sminkade oss tog på oss och så innan resten av högen kom. Vid 7 hade alla kommit. Dom som va där va Majda, Evelina (såklart), Fia, Lilli, Bonda och Elin. Vi lagade mat och åt och hade det jätte trevligt. Lekt en lek med en kortlek. (haha mycket lek där) Iaf så fick några av oss göra något pinsamt. Haha!

Vid 11 åkte vi vidare till Johan, det va inte så mycket folk men mycket trevligt där med.  Klockan 12 sköt vi lite raket och kramades. Evelina gick hem ganska så tidigt tror jag. Men Fia , Majda, Lilli och Bonda stannade till halv 3? kommer inte riktigt ihåg men någongång runt den tiden gick vi hem. Jag är kanon nöjd med min nyårsafton. Bara en som saknades, men sånt är livet man får inte allt man önskar.


evelina och jag gör vårat straff


ja va ska man säga? haha! här är vi


Evelina och Jag


Bonda snygging!
Det va alla bilder jag orkar lägga upp men kolla Bondas blogg om någon vill se mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback