mysig kväll och nu en bror som sjunger!

God kväll allihoppa! Kvällen har spenderas med Majda, haft det jätte mysigt. Har inte träffats på några dagar och va hade JÄTTE mycket att snacka om. Va skulle jag göra utan lilla Majdisspajdiss? Vi tog en lång promenad, sedan gick vi in och kollade på film. toppen kväll! Nu sitter jag med Anton i hans säng, var sin dator i knät och han sjunger! HAHA, jag funderar på att smyg filma och lägga upp här. Han borde söka till idol! HAHAHAHAHA, jaja. 
SKJUTA ALLA DJUR SOM GÅR I HAGAR YEEY YE YEEH, hör man han skrika. Jag tror jag dör... Kanske inte låter så kul , men tro mig det är det!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: mimi

Just nu så har jag frågestund på bloggen.

Om du ställer nån fråga lr frågor så kommer du att bli länkad under länkar föralltid!

2010-01-05 @ 00:20:03
URL: http://bosnatheking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback