klar för natten

Badat, rakat benen, smörjt in mig, tvättat ansiktet, borstat tänder. NU är jag klar för sängen synd att jag inte kan sova bara. Så nu blir det till att lyssna på lite go musik senare se på en film. Dock ensam men jag överlever. Förut när jag låg i badet så låg jag och tänkt på sago figurer och jag kom fram till att det hade verkligen inte varit dumt att ha en egen fé. Eller va säger ni? tänk att bara kunna önska sig något och så blev det så på direkten. Det hade ju varit helt underbart. Synd att dom inte finns i verkligheten bara...

Skulle ha packat till stockholm idag, Vilket jag inte har gjort. Så imorgon måste jag sätta fart. Har tänkt ställa klockan på 10 och TVINGA mig upp. Dom två senaste dagarna har jag vaknat halv 5 vilket inte är okej. Men som sagt nu blir det film! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback