Ikea home planer...

det är vad jag har sysslat med under många minuter nu. Det är ett program där man gör ett program. Jag tycket det är väldigt bra så man får en bild av hur rummet kommer se ut. exempelvis så ser ju ett tomt rum mycket större ut och när man väl får in möblerna kan det bli jätte trångt. Har precis lyckats slita mig från de och ska fortsätta då och få lite råd av mamma också. Ååh vad detta är roligt. Flytten nya rummet omväxlingen ALLT!
Har precis tagit bort sminket och försökt läka mina utslag i ansiktet med en salva, usch min hy är något som inte vill vara med på vintern. Ska snart hoppa i säng och sova. Ingen sms kompis ikväll..."/

Godnatt alla fina människor sov så gott och hoppas ni har haft en jätte härlig och bra dag! puss.

Atene ht 8, saknar det faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback