hemma

Hej! har inte skrivit varken idag eller igår.
Gårdagen: Kommer inte ihåg när vi vaknade riktigt. Men vi körde iaf ut lillen och Jonas till en kompis. Åkte vidare till toys´r us och köpte pressenter till Viktor. Köpte jätte mycket godis och hämtade upp grabbarna. Sedan bar det av till mc donalds. Upptäckte att en hamburgare var 6 kroner billligare än i stenungsund. (onödig fakta) Sen blev det dags för dart, kollade en liten stund när jonas spelade. Lämnade kvar honom där och Fia, Suzanne och lillen åkte vidare för att handla. När vi kom hem åt vi lite mat, färgade Suz hår och pratade. Klockan halv 12 somnade jag. Har inte riktigt koll när smsar'N slocknade.

Idag: Väcktes jag av : mamma? Iaa? pappa? IAA? luft upp lille viktor och bar ut honom till suz. somnade om till 10 och det va dags att äta frukost. Fick oss en sitsa shopping runda nere i centrum. Idag hittade jag ett armband till jonas som tack för att vi har fått bo hos dom. En tröja till Anton och ett par örhängen till mig. 14:10 lämnade tåget stockholm och det va dags att åka hem igen...synd faktiskt hade kunnat stanna mycket längre! 17:17 rullade det in på terminalen i göteborg. Jag måste erkänna att det kändes skönt att komma hem till en riktig stad där alla heter Glenn! Nu har jag kommit hem och delat ut de jag hade köpt till mamma och anton. Dom blev super nöjda.

Har tänkt att ta kort på allt jag har köpt i stockholm och lägga upp här. När återstår att se. Snart ska jag förhoppningsvis åka skridskor med Anton och Filip. Kameran förjer antagligen med isf. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback