hdkjas fo s feopf e¨dl

Var en snabbis och hälsade på morfar och stack in till kicks. Fick med mig två små saker. Dock inte de jag ville ha men men. Jag är inte bättre ännu, mamma tyckte inte att jag skulle gå till kicks för att jag behövde ta det lugnt. Borde nog lyssnat på henne, benen bar mig knappt tillbaka till bilen jätte skakig och blev yr i huvudet. Känns som att jag inte har ätit på flera dagar trots att jag har ätit som vanligt. Hoppas bara de ger sig flytten är ju på fredag och då MÅSTE jag verkligen vara helt friskt.

Sitter i soffan med mamma och ser på tv. Senare är det paradise hotel och efter det så visar jag va jag fick med mig hem från kicks. Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Majdason

åh, älska bilden !

2010-01-25 @ 20:39:39
URL: http://majda.devote.se
Postat av: evelina

jag tycker bilden är ganska fräck!

2010-01-25 @ 20:58:16
URL: http://evpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback