frölunda

Hejsan kompisar! skolan idag var helt okej. kom igång med ett par vantar i slöjden och hade första drama lektionen. Jag trodde jag skulle dö innan jag gick dit, drama liksom hur kul kan det va? men det va faktiskt jätte roligt. Tror det beror på att det är så bra lärare. Nu är jag iaf hemma och har ätit lite, jag och Anton ska snart åka och kolla på frölunda. Trevligt, det va faktiskt längesedan jag och anton gjorde något tillsammans utan inte bara sitta och slappa och fjanta oss här hemma. Som ni förstår kommer jag ju inte blogga förens ikväll. Tillss dess ska jag försöka komma på något roligt att skriva om och ni får ha en bra dag! Puss

visst är vi söta...eller inte! haha

fråga mig inte varför jag sitter i hallen?

Nya armbandet, köpt i stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback