drama och ikea

Hej och hå, klarade hela dagen i skolan uten allt för ont. Hade min andra drama lektion och än så länge tycker jag att det är riktigt roligt, det trodde jag aldrig jag skulle säga. Dock va det lite svårare övningar denna gången. Slutade 15:05 och åkte till ikea med familjen. Jag blev bara irriterad har kollat på en säng ganska länge och nu har den utgått och finns bara i 1.60 vilket är för stort för mig. Så himla surt... den hade passat så bra. Det är bara att leta vidare! Sen jag har kommit hem har jag gjort nada. Skulle ju pluggat idag men det får bli imorgon istället hihi.

Imorgon kommer Andra avenyn igen ! äntligen den har haft julöppet och jag saknar den. tur att den kommer imorgon iaf,hihi. Ikväll är det ju paradise också toppen! fattas bara en bredvid mig i soffan :) mihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback