dagen som gått

Frölunda matchen var super trevlig. Dock förlorade dom men det gör inget för mig för jag är inte så insatt i hockey. Vi kom hem runt 10 då det var dags för ph. jeeeesus va mycket som händer nu! det är grymt! Idag va det 2:a dagen i skolan denna terminen, den gick ganska bra. Hyfsat jobbig dag men med en Majda med sig så är det lika roligt iaf. Hände ganska mycket roligt idag i skolan och jag har kommit på om man gör det till något roligt så blir det roligt. Dock blev jag jätte rädd för en man som kan in i skolan. HAHA!

Efter skolan åkte jag hem och slängde i mig lite mat sedan stack jag till Elin. Hon har bytt rum och herregud va mysigt det var. Kollade på 10 orsaker att hata dig. Var jätte långesedan jag såg den och den är ju faktikst bra. När den va slut så somnade jag nästan dirrekt! jag var så himla trött så det finns inte. När ja vaknade så satt datanörden fortfarande vid datorn, åt lite chokklad och vid 8 åkte jag hem.

Nu sitter jag och lyssnar på skön musik, äter bulle och pluggar lite. Denna dagen har faktiskt varit bra. Snart ska jag gå och tvätta bort sminket och klä mig för natten. Puss!

jag i stockholm, försöker få vakten att skratta dock va det bara jag och fia som GAPFLABBA när vi såg denna bidlen. Men det är lika bra att erkänna jag har alltid velat vara en soldat utanför slottet, stå där och se död ut. DET är min högsta dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback