Dagen som gått

Hejsan alla lampskärmar!
Hoppas ni har haft en underbar dag. Idag orkade jag mig upp till skolan och var kvar hela dagen lång. Det va helt okej trots att torsdagar är den värsta dagen i veckan. Mycket skratt och prat. Efter skolan åkte jag hem och slängde i mig lite mat. Gick sedan till bussen för att åka in till stenungsund med Evelina. Hade det jätte mysigt. fick med mig en tröja, ett par skor, två nagellack och en rengöring till mina sminkborstar. När vi kom hem så började vi packa ner mina kläder, herregud vad mycket kläder det är att packa och när vi trodde att vi var klara var det en hel garderob till. så mycket använder jag dom kläderna så jag glömmer av att jag ens har dom haha! Nu åter till packningen Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback