500

Jag gjorde ett inlägg förut, dock från mobilen så antagligen va det någonting som krånglade. Jag har fortfarande jätte ont och det känns som det börjar komma tillbaka mer och mer. Ipren hjälper verkligen inte på mig. Aja, ni kanske inte vill läsa om min mensvärk. Istället så...ja va ska jag skriva om haha. Det händer absolut ingenting nu för tiden. Vi ska snart flytta, säljer massa möbler vi inte ska ha, börjar packa, planera i de nya, är där och kollar, bestämmer tapeter. Ja ni vet allt sånt där som hör till en grymt bra flytt. Jag längtar som bara den men nu är det inte långt kvar. Kvällen spenderades iaf med Anton vi såg på paradise och sedan hoppade jag i badet och kom precis upp längre än så har jag inte hunnit. Ska snart ta bort sminket och lite så.

Imorgon har jag planerat att ta mig till skolan och klara HELA dagen utan allt för ont. Efter skolan åker vi till ikea för att titta på nya möbler. Hoppas på att hitta en massa,hihi. Har även kollat in en del prylar på åhlens. Sen måste jag PLUGGA som tusan asså! Puss

Dagens klädsel va naturligtvis denna, typisk sofia myspys kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback