Tips; vaseline

Alla har vi anatgligen en busk vaselin hemma. Om inte, köp ett direkt! Det är verkligen super toppen och man kan ha det till så mycket olika.

  •  När man är extremt torr tillexempel på näsan är det bara att smörja in under natten och dagen efter så är man inte alls lika torr.
  • Jag och säkert många andra har väldigt torra läppar under vinter och det är verkligen det ända som fungerar på mig iaf.
  • På kvällen när man har tvättat bort sminket så kan man lägga det på ögonfransarna, blir mycket lättare att lägga på mascara morgonen efter och det är mycket bra för dem.
  • som ett vanligt läppglans, Jag vill ha ljusare läppar men inte bara foundation. Då gör jag så att jag tar pyttelite foundation på läpparna först. Lägger sedan basen och sist lägger jag på vaselinet och duttar sedan bort det överflödiga. Ljusar upp läpparna lagom och det ser mycket fräscht ut!


Detta är de vaselin jag använder, det finns också andra!
Priser har jag inte riktigt koll på, men det är mkt billigt!


Kommentarer
Postat av: g.

så kan man ha rumpsex med det också!

2010-02-24 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback