ojdåå.hihi

Hej bloggen! Att jag skulle uppdatera mycket gick ju inte riktigt vägen. Jag har faktiskt en jätta bra anledning: Igår åkte jag till Evelina direkt när vi kom hem till mig imorso gjorde vi oss i ordning och åkte sedan iväg till  Ullared. Så det har jag att skylla på! Hittade massvis med saker som man bara var tvungen till att köpa och efter ett mycket trevligt telefonsamtal med mor min, lyckades jag få med mig allt! hehe. Det var Evelina, Anton och jag. Dock hade antagligen inte Anton så kul som vi hade.
Nu ska jag ta kort på alla saker ja har köpt så ska jag antagligen lägga upp det så kika in senare puss!

ser ni att det blir ett hjärta? stolt fotograf:SoFIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback