mobilen.

Lovade att skriva om vad jag tycker om min nya mobil och nu tycker jag att jag ahr haft den tillräckligt länge för att säga vad jag tycker om den. Jag valde ju INQ mobilen. Var mycket osäker i början om jag ville ha just denna då jag trodde det skulle vara en jätte komplicerad dator mobil. När jag pratade med killen i affären tyckte han absolut att jag skulle välja INQ och att den inte var speciellt komplicerad. Jag chansade vilket jag tycker var mycket bra att jag gjorde för jag älskar den. Den är jätte lätt att surfa med och speciellt anpassad för facebook. Den är inte ett dugg komplicerad och det är en "rolig" mobil. Ingenting ser ut som sony ericsson eller så. Den känns så personlig och man kan också byta skal på den.  jag älskar den! 5/5 får den absolut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback