Inte mer snö nu

Hej bloggen! Tänkte skriva om min skoldag för en gång skull. Idag är den jobbigaste dagen i skolan tycker jag. Vi har 4 lektioner innan lunch och jag hinner bli så himla seg i huvudet att det är svårt att hänga med så sista som är so och det är så viktigt att hänga med på dom genomgångarna. Majda satt i cafét idag och det gillar jag inte alls med tanke på att jag bara umgås med Majda i min klass så sprang jag ner till henne så fort jag fick tillfälle. Runt halv ett så fick även jag sitta där. Härligt, blir inte lika mycket spring då. Klockan två stängde vi och nu sitter jag här. Ska snart åka iväg till mio, affären alltså. Det har varit en inredare här för någon vecka sedan och nu ska hon lägga fram förslag på hur hon tycker att vi ska ha de! Skit kul!

Seare ska jag plugga lite svenska och även no. Ska försöka hinna hem till Evelina en stund och hämta OTH boxen. Sedan har jag inga planer. Pusspuss!

oslagbara

Kommentarer
Postat av: rebecca

söta ni är :)

2010-02-25 @ 19:04:53
URL: http://rebeccajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback