godmorgon

Hej. Ingen skola för mig idag känns som sjukan håller på att komma tillbaka men det hoppas jag verkligen inte! eller så är jag bara sjukt trött. Idag har jag inga planer alls, är jätte sugen på att hitta på något men eftersom jag är så trött så tror jag att jag stannar hemma kanske är med tjejerna eller något sådant mysigt.

Nu ska jag sticka in till torget med mamma, köpa lite nya städgrejer. Det är nämnligen dags för första stor städningen oooh spänning-.- (skoja) Hoppas jag slipper undan det mesta iaf. hihi. Ska också gå in till gina tricot med mina två armband som gick sönder efter 1 och de andra 2 dagar. Hoppas verkligen att jag får byta för det blev mina älsklings armband puss


Kommentarer
Postat av: Elin

ååh, vad du är söt!

Såg din blogg på FannyStaafs blogg, och jag klickade då in på din blogg.

Och den är jätte bra :D



Kolla gärna in min blogg & kommentera :))

2010-02-07 @ 01:23:36
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback