Alla hjärtans dag

Mhmmm, jag älskar denna dagen. Trots att jag inte har en kille att krypa upp hos i soffan och se en mysig film med. Så har jag mina underbara vänner som jag ska vara med idag. För visst är vänskap en slags kärlek? Så är det för mig iaf. Våra planer är:
Samlas här någon halvtimma innan vi ska dra vidare till en jätte mysig kinaresturang. Sitta där och mysa och äta gott. Sedan till ica, köpa mycket godis och köpa/hyra någon bra film. Åka hem till mig, spela spel, se på film och prata. Undrar om det hade varit bättre med en kille? skulle inte tro det. Puss!


hoppar du, lever jag för dig. Hoppar jag, lever du för mig<3

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Gillar att läsa din blogg riktigt bra!

Kolla gärna in min!

Följa varandra på blogglovin?



Ha en bra alla hjärtans dag :)

2010-02-14 @ 13:51:21
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: kandis

alltså fett snygg blogg och bild. Vad har du för kamera???



kan vi följa varandra på bloglovin ??



förresten glad alla <3-dag

2010-02-14 @ 19:26:04
URL: http://kaandiisarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback