talkin´ 2 myself

Godkväll! Hoppas ni har haft en bra dag alla, eller inte alla men dom flesta. Själv kom jag precis in fårn en jätte mycig kvällspromenad med Anton och mamma. Pratade om allt mellan himmel och jord. Jag är så tacksam över min familj även fast den bara består av just Anton och mamma, men det räcker gott och väl.
Pratade med bubbijohn i telefon också mycket trevligt och han tvingas som vanilgt höra på mig och mitt tjejsnack. Tycker nästan ynd om honom. Haha
Imorgon har jag sovmorgon, sååååhär skönt! Börjar inte förens 20 över 10, det uppskattas mycket. SKa ändå försöka komma i säng ganska tidigt idag så jag ska vara riktigt utvilad imorgon.

Ska hoppa in i duschen och sedan sova Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback