Restaurang besök med Sofia

Hej bloggen. Kom Precis hem får ett jätte mycigt restaurang besök med bästa Fia. Mycket god mat och efter detta gick vi och kollade i affärer. Hann en snabbis in på aqua också och fixa till sidecuten det va verkligen behövligt! Nu hade jag tänkt att plugga lite på matte som är tills på fredag men jag har inget bättre för mig så jag kan lika gärna få gjort den. Det börjar kännas att skolan är igång. Man kommer in i alla rutiner osv igen, har faktiskt inte så mycket emot det den här gången. Alla andra gånger har jag haft värsta ångesten över att skolan börjar och man kommer längre in på hösten. Men inte denna gången! Toppen!

Om jag överlever pluggningen skriver jag igen. Puss

Bubbi och jag skolavslutningen i 8an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback