Bosnien 1o

Det har hän en hel del och jag har gjort en himla massa roliga saker denna sommaren. Bland annat var jag en vecka i bosnien med min bäsa kompis Irma. Det va något av det roligaste jag har gjort faktiskt hade riktigt kul.
Dock åkte vi buss ner och det va något av det värsta jag har varit med om men det va värt det. Kommer inte ihåg exakt va vi gjorde varje dag men jag lägger upp några bilder!

Som sagt , buss resan ner va ett helvete då fick man roa sig såhär.

Danmark, nu hade vi åkt en hel natt genom sverige och hade precis
kommit till danmark.

Riktigt sletna tjejer på färjan över till tyskland.

Här är vi i österrike och det va här festen börja haha!

Efter 38 timmar i en sjukt svettig buss va vi äntligen framme i bosnien!

Tog en snabb dusch i lägenheten och sedan gick vi dirrekt ut för att
kolla runt och äta.

Jonathan klippte sig.

Tina och Jonathan

Vi gick ut med goa tjejer för att dansa loss! dock blev inte kvällen som planerat haha

Bilden säger sig själv.

Iris och Adis gifte sig. Det va ett jätte fint bröllop !

Har jätte mkt mer bilder men en del är för coola för att visa och en del är...mindre coola haha! Men detta va verkligen ett minna för livet och jag skulle verkligen vilja göra om denna resan. Fast med flygplan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback