badet och vadet

kom precis upp ur badet och smörjt in mig och så! Känner mig lite frächare nu trots att jag är sjuk och så. Måste bara berätta en sak!
Antons kompis Filip sa att han kunde se hem till oss från sin alltan. (han bor i myggenäs) Anton bara flinade åt det och idiotförklarade både mig och Filip som va på samma sida! Eftersom jag var övertygad om att jag hade rätt så föreslog jag att ha ett vad. Om han har rätt så får han ägga mig två gånger och om jag har rätt så får jag ägga honom två gånger. Och precis när jag kom ut ur badrummet hade Anton precis kommit hem från Filip och säger: iaa, du hade rätt...man ser hit från Filip.... HAHA, tycker nästan lite synd om honom men är man med i leken får man leken tåla! SUCK IT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback