A good night!

Hej och förlåt för dålig uppdatering igår. Igår åkte jag först hem till Majda och fixade mig där som sagt. Sedan drog vi vidare till Evelina lite gött folk, snack, och allmänt trevligt! Hittade på lite bus på natten. Men vill inte riskera att skriva det här om någon som inte bör läsa det gör det. Iaf hade jag en bra kväll men många goa skratt! Tror inte att det togs några bilder alls igår tyvärr. Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills ikväll. Har sovit 6 timmar på två dygn och det klarar inte jag av. Blir dålig uppdatering här idag. Puss

Eftersom jag glömde att skriva grattis här på bloggen till Casper så gör jag det nu! GRATTIS CASPER! Hoppas du hade en bra kväll igår!

sitter här lite sliten med tanke på sömnbristen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback