23:55

Hej bloggen! Det var ett par dagar sedan nu. Har inte haft någon tid alls för bloggning faktiskt men har haft ...eller vänta nu? va det igår jag va i göteborg...? hahaha det va de ju! jag va helt säker på att det va i föttgår men jaja nog om de.
Gårdagen: Var SUPER roligaste kvällen på mkt länge. Några tabbar men många skratt och mycket flumm! Inga kommentarer.
Idag: Vaknade vi runt 12? både jag och evelina va typ döda men fia var pigg som en mört! Det har ju varit helt underbart väder hela dagen. Så vi gick till vårat hemliga ställe. (jag vet att vi är jätte mogna som har ett hemligt ställe) men det har vi iaf. Satt där och tog lite kort prata och bara njöt av solen! Nu på kvällen så bestämde vi oss för att hyra film och bara ta det lugnt ikväll. Så det gjorde vi och nu är jag äntligen hemma och det ska bli så himla skönt att sova! Ses kompis
(alla bilder har Evelina så dom kommer imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback