sjuk

Jag måste ha Sveriges sämsta immunförsvar! Nu har jag åkt på influensan skulle jag tro. Har sån huvudvärk fryser jätte mycket och känner mig allmänt dålig. Fia sov ju här inatt iaf, och jag gick upp med henne för att hålla henne sällskap, När hon hade gått ner till Majda så åkte jag ner till almölivs.
Och för en gång skull tog jag mig tid att äta en riktig frukost. Köpte helt nybakat bröd det va tillochmed lite varmt, Köpte oboy och myste ner mig i soffan och hoppades på att få upp lite värme!

Efter jag hade ätit min goda frukost sommnade jag som en stock i soffan!
Tror jag ska städa mitt rum snart. Tänkt att gå igenom alla mina kläder , Får se hur det blir med det!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback