rubrik?

Sådär, då sitter jag här framför datorn igen...Har hunnit med en hel del sen jag skrev sist. Först åt vi det va super gott blev gårdagens tårta till förrätt (y) Sedan åkte vi runt lite och hamnade tillslut på pizzerian. Och det va ABSOLUT inte för att det va någon super söt kille där inne eller så, bara så ni vet! Så va också Majda med. Sedan åkte hon hem och jag och Sofia satte oss med lite gotta utanför Time.

Evelina kom dit vi satte oss och snackade lite men det blev jätte kallt så vi hyrde en film och gick hem till Evelina.
Satte på filmen och framåt nio köpte vi pizza. HAHA! (åter igen inte för att det va någon super söt kille där).

Filmen va jätte bra och jätte lång. Hade så mkt spring i benen så vi gick ut på en liten prominix.
Jag körde hem Fia till mig åkte tillbaka och hämtade Evelina.
Nu sitter vi nere och har precis fått upp lite värme igen, det är HUR kallt som hellst att köra moppe i denna kylan!
Fy man märker verkligen att det börjar bli höst nu!

Nu slutar jag skriva och slutar med att säga

SLEEP WELL FUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback