jag har beställt den!

Jag har letat hela sommaren och fram tills nu efter en skinnjacka och hittat en jag ville ha,.
Jag har försökt ta reda på var någonstans jofama by kenzas skinn jacka ska säljas. Jag visste att det skulle komma ut i september i butik, men hade ingen aning om i vilken?! Så igår går jag in i dixoni std, vilket jag aldrig gör annars så ser jag den ! den hänger där! skinnjackan från jofama by kenza! ´Slängde på mig den , suck... en storlek förstor men som tur va kunde man beställa den i 34! och gissa , JAG VA DEN SISTA SOM KUNDE BESTÄLLA DEN I 34! iaf nu och den är ju NU jag vill ha den inte om ett halvår elller så Jag är ÖVERLYCKLIG!

Hittar tyvärr ingen bild nu , men det kommer när jag har fått den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback