hur ofta är det man får sin drömprins?

Godkväll, Har inte bloggat någonting idag. Har inte riktigt haft möjlighet till det FAST jag bara har varit hemma!
Idag va anton i stan och han kom hem med två par skor till mig!
jippiii!
Ett par uggs och ett par andra! Tack så mycket (fast det va mamma som betalade)
imorgon ska både jag och John till skolan, han har inte heller varit i skolan i veckan.
Alla åttor ska in till stenungsund på kemins dag eller nått sånt? Jag kommer la överleva hoppas jag!
Hoppas man får ta kort för man ska tydligen ha hjälmar på sig så man inte får stenar i huvudet!
Hahaaa. Nu ska jag hoppa in  i duschen och sedan gå och lägga mig!
Ha det så bra skriver när jag har kommit hem imorgon pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback