Hejsan folket!




Hejhej, Idag har jag varit i skolan ganska seg fast ändå inte så jobbig dag. Jag och Majda sprang 1000m idag på idrotten man kan ju lugnt säga att det är dags att börja springa, Har INGEN kondition alls!
När jag kom hem så satt Anton Becca och Mamma och väntade (tror jag) för dom satte iaf på en film precis när jag kom Filmen heter Taken och jag älskar den , dock ahde jag redan sätt den innan så jag stensomnade i soffan!
just de ja, har också varit en snabbis hemma hos pappa. Vi tog en glass och snackade lite , mysigt! Känner att jag får börja vara där lite oftare, i sommar borde jag ju där men sen när skolan började så blir det så jobbigt med buss, Men man kan ju hoppas på att jag får köra moppe till skolan det skulle ju underlätta en del att slippa gå upp halv 6 på morgonen menaar jag !

Nu måste jag kila ska ner till Majda !

Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback