då va jag hemma igen

Så nu är jag hemma! Igår så åkte jag och mamma in till stenungsund, Jag köpte en foudation borste och fick ett prov på en ny foundation. Tror faktikst jag ska köpa foudation den va toppen. När jag kom hem hoppade jag in i en snabbdusch , hämtade upp Elin och vi drog vidare till fjällebro där 94:orna spelade. Det va öken så vi åkte till låka istället. Satt där och myste och sådär. kom på att klockan va 10 i åtta (idol) så vi brummade hem till elin och myste till det riktigt mkt, men chips godis och dricka! (y) Åkte hem och lämnadce bettan och åkte direkt hem till john där rickard, cornelia och viccan va. Vi badade  herreguttan va skönt det är! Och så va det jätte stjärnklart underbart mysigt! Duschade sedan satte vi oss framför tv:n. Kom hem 20 över ett eller något sånt. Somnade direkt! Ooj va mycket text det blir nu och inga bilder har jag heller... jaja ! pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback