17 september

hejsan. Har inte skrivikt någonting idag, har inte haft tid. När jag kom hem från skolan åt jag sedan kom pappa och vi åkte in till stenungsund, det är nämnligen så att min bästa vän SOFIA ENGBLOM fyller 13 år imorgon så va tvungen att få gjort lite saker. När jag kom hem har jag haft massa strul med datorn den hackade massor och percis när jag behövde den som mest men till slut så funkade det och jag fick gjort det jag behövde göra.
Fia ska få sin present imorgon i skolan:)
Har hunnit vara nere hos Majda en sväng också, du betyder mycket vännen (L)

Nu skajag inte tjata mer pusspuss!<3

Kommentarer
Postat av: Marja

Love you :)

2009-09-17 @ 22:05:59
URL: http://majdaasumic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback