06:15

Och vaf*n gör jag uppe nu? Och jag har dessutom redan varit uppe i 20minuter!
Men jag kan verkligen inte sova, så det är ju lika bra att gå upp.
Igår kväll somnade jag med blött hår vilket inte riktigt är min grej...
Jag blir ungefär 10cm längre med min kalufs! haha

Idag är det ju som sagt tjörnmästerskapet, Jag är som tur bara reserv i längdhopp.
Jag kan inte fatta hur dålig jag har blivit i friidrott, när jag va liten fick jag medalj och grejer på tjörnmästerskapet, och detta året sprang jag 2 sekunder långsammare än förra. Och förra året hade jag problem med knät! haha, inte så jätte bra om jag får säga det själv.

Jag har ingen aning om när jag kommer hem idag. Har ju inte varit i skolan så det va genom kompisar jag hörde igår att jag skulle med på T-m. Men hoppas att vi får sluta tidigare.
Vi har verkligen superduper jobbiga torsdagar, eller är det torsdag?...
Nej fan det är ju onsdag... fandå trodde att jag skulle missa den jobbigaste dagen i skolan.
Jaja , det ordnar sig.
Guuuud... märks det att jag har tråkigt eller. Jag bara skriver på om helt onördiga saker!

Jag kan ju passa på att säga för er som inte vet att Mio har köpt en liten lurvig sak.
Nämligen en liten hundvalp! Lucky her!
Den heter Björne men ska antagligen döpas om.

(hoppas nu antecknar nu)

Nu ska jag börja platta håret, sedan ta på mig och sminka mig lite och så.
Hoppas nu har en trevlig morgon. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: fia

WOHO, jag sitter i vårat klassrum nu och ska göra data gjre, och då passa ju jag såklart på att kolla din blogg sötnos <333333

2009-09-30 @ 08:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback