onsdag

Hejsan, gårdagen slutade inte så illa iaf. hehe. Jag somnade runt 12 tror jag. Min (eller rättare sagt antons) mobil är ju helt knäpp. Den ringer när den känenr för det. och imorse va den antagligen inte på humör för den ringde aldrig. Men jag kom upp i tid iaf. Fast det fick bli myskläder idag!
onsdagar är de jobbigaste dagarna i skolan, om inte torsdagsar. aja skit samma jag hatar skolan iaf!

När jag kom hem så gick jag ner till majda och pluggade hann inte plugga mer än i 10 min, för evelina ringde och jag åkte hem till henne. Vi behövde verkligen snacka. (Du är bra gumman glöm aldrig det!)
Efter någon timma åkte jag hem till majda igen och vi fortsatte pluggandet. Är äntligen klar, fast jag kan ju inte påstå att jag kan de. hehe!

Skriver sedan pusspuss

Kommentarer
Postat av: evelina

tack sofia för att du finns <3

2009-10-07 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback