omg

ojdå , nu va det ett tag sedan. Men jag ska inte skriva så mycket nu heller. jag lägger ner bloggen ett tag. Men iaf detta är va som händer dagarna framöver då ni inte kommer höra av mig här på bloggen!

Onsdag: skola som vanligt, kanske vara med Bea. Så himla längesedan nu tjejen!
torsdag:skola sedan inga planer.
FREDAG: det är dagt för fredagsmys. Tjejerna träffas sedan åker vi till öppenscen för att kolla när lite kompisar uppträder.
Lördag: det är dags för lördagsmys. Jag drar till Christer : )
Söndag: inga planer alls, ta det lugnt antagligen!


Då så , hoppas ni antecknade det där. haha ! *humor* Naat. okej hejdå fuckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

torsdag:skola sedan inga planer.



felfelfel!



torsdag:skola sen vara med fia *



sådäringa tycker jag allt det ska vara :) <3

2009-10-21 @ 16:08:08
Postat av: sofia

ojdå, det var jag som kommentera xD <3

2009-10-21 @ 16:09:08
URL: http://engblomsofia.blogg.se/
Postat av: emma

ja det tycker jag verkligen sofia :) <3

2009-10-27 @ 12:28:31
URL: http://tenchoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback