kan inte soooooovaaaaa

Nu ligger jag i sängen med Majda bredvid mig, hon har redan somnat. Men jag har så svårt för att sommna så jag ligger vaken en stund till och nördar dator.

Jag har tänkt lite, det va en kompis som sa till mig en gång att det aldrig blir som man har tänkt sig.
Då va det något jag verkligen inte tyckte stämmde, vadå det blir ofta som man har tänkt sig liksom. Men nu efter ett tag så är det faktiskt ofta så att det blir inte som man har tänkt sig.
Man tror att saker och ting bara ska lösa sig och att man är odödlig på något sätt..
Men allting löser sig inte utan att man tar tag i de hur jobbigt det än är. det har jag lärt mig nu.

Så alla ni som har det bra just nu , som kanske har en pojkvän ni älskar eller någon ni verkligen tycker om. Ta vara på dom för en dag finns dom inte där för er längre.

Lev i nuet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback