inte haft tid...

hejsan bloggen! Jag har verkkligen inte haft tid för att blogga. ingen lust heller för den delen. Man kan ju säga att det är skönt att inte vara känd-bloggare så att man MÅSTE blogga, hade aldrig orkat med de!

Har inte skrivit sen i fredags så det är ju en del att skriva nu.
Men i fredags så kom Fia som sagt, jag har faktiskt glömt va vi gjorde. hehe, Men hon sov över iaf.

Lördag: Vaknade ovanligt tidigt, skulle in till stan med Majda och Fia. Men ´Majda ångrade sig så då orkade vi inte längre så vi åkte inte längre en lilla stenungsund. Jag köppte Id smink. Fick ett litet test av Becca för någon vecka sedan och jag blev helt beroende. Det va ju tur att mamma hade rabatt på kicks också så vi fick det billigare. Men det känns som en bra investering. hehe, När vi kom hem segade vi jag testa mitt nya smink tog oss en promenad. Sen drog vi till skärhamn, där va det typ storm och det regnade jätte mycket. Så vi åkte hem ganska fort. och resten drog vidare. När vi kom hem såg vi på film sedan sommnade vi.

Idag: skulle jag egentligen till röa och kolla på fotboll, men jag vaknade på tok för sent så det blev igenting med det. Istället åkte vi hem till Evelina där vi har spenderat hela dagen. Myste med pizza och film, myste lite och sanckade en massa. Fia åkte hem någon gång men jag stannade kvar en stund till. Riktig toppen dag faktiskt.

NU har jag äntligen tagit mig tid att skriva allt detta! Och efetrsom jag är så dålig på att lägga upp bilder ås tänkte jag lägga upp lite bilder från lite olika dagar , som jag itne har laddat upp dom på bloggen.


En dag i stenungsund


Klassresan


en dag i skolan


haha, galen dag hemma hos josefine!

Nu ska Mpåste jag kila för anton ska ha sitt rum. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: majda

haha dåligt rak jag e då haha xD -.-

2009-10-04 @ 22:12:28
URL: http://majdaasumic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback