Gårdagen

haha, jag bara garvar när jag tänker på gårdagen. Den va riktigt lyckad. Jag va med lite kompisar evelina, Sofia, Eddie , Sacke och Nico Majda va också med en stund. Och jävlar va man skrattar när man är med dom.
Så jävla roliga så det finns ju inte.  Nått vi alla lärde oss igår va iaf att man INTE ska lägga sig på magen UNDER en husvagn när man har ägg i framfickan, då KAN mobilen förstöras. HAHAHA!
Evelina åkte hem ganska tidigt :(. vi gick ut en sväng sedan gick eddie hem.
vid halv 12 åkte jag och sofia till statiol och hyrde film och köpte godis.
Alla 4 sommnade vid 3-4 tror jag !

Idag.. Har jag varit i stenungsund en stund med Anton och Rebecca.
Och ikväll vet jag inte riktigt hur det blir, ska höra med john sedan. Jag ska vara med evelina iaf det är allt jag vet,
Kanske kolla på sverige matchen med dom goa gubbarna, Favorit i repris.!

Vi får se. pusssspussshejdå

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahahahahha

2009-10-11 @ 01:11:44
URL: http://engblomsofia.blogg.se/
Postat av: Eddie

hahaha får göras om förutom att ja inte ska paja min mobil nästa gång XD

2009-10-11 @ 11:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback