Pluggdag/evelina

hejsan bloggen. Jag förvaade ju er att det inte skulle bli någon uppdatering så slå mig inte (a).
När jag kom hem pluggade jag och Majda riktigt mycket. Slutade med 6 A4 papper, känns redigt gott att fått det gjort nu. Så imorgon blir det att sätte igång med att plugga på so-provet på torsdag. Det är HUR MYCKET LÄXOR SOM HELLS NU!
Hoppas det lugnar ner sig efter lovet!

Vi va klara runt 6 och så ringde jag Evelina hon skulle bara äta sedan skulle jag åka till henne. Va hos henne en timme senare, och vi tog oss en promenad. Så härligt att prata ut med henne! Hon blir så glad för andras skull man får sån energi när man är med henne. Energi va fel ord vid det här tillfället har ju skrivit 6 hela sidor om just ENERGI, haha! men hon är så snäll lilla evelina :)
När vi kom in satte vi på en film, det va jätte bra men jag hann inte se klart den för lilla mammsen ville ha hem mig. Får bli en annan dag helt enkelt.

Nu är jag hemma och är helt slut känns som jag kommer kunna somna lite goare inatt än igår, låg vaken till 1 och gick sedan upp en stund, kunde inte somna förrens 4... hoppas att jag sommnar tidigare idag!


Galen pojk, stackrn har blivit överkörd också "/


galen pojk, som tyvärr inte har blivit överkörd. (skoja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback