1 oktober

fyfyfyy! Jag vill inte ! det är redan förste oktober och jag vill verkligen inte ha höst.
Nu är det jätte långt till sommaren och jag saknar den redan. Fast för mig som älskar stora halsdukar och sjalar kan det också vara mysigt.

Lite om dagen iaf.
Jag vaknade som vanligt och gjorde mig iordning, gick ner och hämtade Majda och vi gick ner till bussen.
Där stog vi och väntade i en kvart. Jag hatar det våran buss ska komma mycket tidigare än va den gör och man kommer sent nästan varja morgon.
Skolan rullade på som vanligt engelskan blev inställd och lite så. När jag kom hem tog jag moppen ner till Majda åkte viare till almölivs och sedan hem igen.
Sen va det bara att börja plugga och plugga och plugga! Vi har nämnligen ett so-prov imorgon och det är hyfsat stort. Till slut  blev jag för trött på allt pluggande så jag åkte hem till Fia, vi satt vid datorn och snackade.

Nu är vi iaf här hemma hos mig , och den lilla ängeln ska sova här inatt.
Imorgon är det fredag och jag älskar det!

Säger godnatt nu ifall jag inte orkar blogga mer sedan. Jag vet att detta blev ett dö trist inlägg men det har varit en tråkig dag också. Hehe

Pussspusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback