sova / träna / plugga = ingen tid

Hej bloggen. Hur är det med er? hoppas att svaret är bra! förlåt för att jag inte har bloggat någonting idag men jag har mina förklaringar. Kunde inte somna förrens klockan 4 inatt, När mamma kom och väckte mig klockan 7 orkade jag verkligen inte gå upp så jag stannade hemma. Vaknade klockan 3 sedan. Mamma hade försökt få liv i mig flera gånger men jag hade bara mummlat och vänt mig om.

gjorde iorning mig lite granna ganska fort, det var ju träning idag igen och den kan jag ju inte missa. Så vid 4 åkte vi och hämtade majda och vidare till gymmet. Idag tränade vi mage och armar, kände att det verkligen behövdes Haha.

Ni kanske tycker att jag kunde skiriva när jag kom hem? men nej, det kunde jag faktiskt inte. Jag och Anton förtsatte vårat allvarliga sammtal som vi hade igår och sedan satte vi oss och pluggade. Jag har samhälle-prov på fredag och jag har inte varit med på en enda lektion så jag har en del att plugga. Så nu har jag förklarat varför jag inte har pluggat idag.

Imorgon har jag tänkt mig till skolan. Har bara fyra lektioner och slutar redan 5 över 1 så det känns väldigt skönt. Anton kommer och hämtar mig och vi ska fortsätta pluggandet. Känns skönt att inte behöva göra det helt själv, jag lär mig mycket bättre när Anton sitter med och förklarar. Han borde bli lärare ;)

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Men ni får sova så gott så hör jag av mig igen imorgon. Pusspuss

Slänger upp en bild från atene då jag inte har någon från dagen;)


( Linn och Beatrice)

Kommentarer
Postat av: bea

Fyfan va säääxig bild ;o och saknar atene :( <3

2009-11-19 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback