öppenscen

Hej bloggen, Nu är jag hemma och är verkligen jätte trött! Det va la okej. Träffade folk iaf och det är alltid lika kul. Måste säga att jag saknar att vara i skärhamn jätte mycket. När alla tjejer va med varandra och alla andra. Fy vad jag saknar de... Menmen, thats life...

Nu vet jag inte vad som händer. Kommer säkert sitta här HELA kvällen -.- suck, jag har verkligen ingen energi till någonting nu för tiden. Jag har gått och blivit superlat.

Just de, Vi tog massvis med massa bilder innan vi åkte till skärhman. Bilder kommer imorgon för min kamera ligger hos Majda,
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: emma

saknar det med:(

2009-11-14 @ 12:13:28
URL: http://tenchoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback